Re: Kupno używanego laptopa - mam swój typ, ale...

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Fri 02 Jan 2009 - 13:50:49 MET

Radosław Sokół pisze:
> Wiesz, pracować się *da*. Ale XP z 256 MiB, nawet bez Open-
> Office, to muł. Nawet Firefox dostaje skrzydeł z większą
> pamięcią dopiero (a używania IE nie polecam).

Zastanawiam się nad Operą, ale to już są szczegóły;) Rozważę ewentualne
dołożenie. Cenę mam i tak atrakcyjną, więc zobaczę czy firma dołoży
pamięci i za ile;)

> To dlaczego przenośny?

Komputer będzie używany w takim miejscu, że nie ma tam możliwości
postawienia stacjonarki ( też bym wolał ze względu na koszty ) Ale
postawiony będzie stał w jednym miejscu - dlatego wybrałem ofertę z
uszkodzoną całkowicie baterią - cały czas będzie pracować na zasilaczu.

|TOMASZEK - antysemita, homofob, rasista |
|e-mail: d3bkowskiNOSPAM@gmail.com       |