WD Scorpio - uszkodzona nalepka

Autor: PatRYK <pat-ryk1_at_o2.pl>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 22:38:59 MET

Szanowni Grupowicze,
zakupiłem ostatnio dysk WD Scorpio 250GB 2.5 cala (http://
www.komputronik.pl/Dyski_twarde/WD_Scorpio_250_GB_5400_8MB_Serial_ATA...).
Po rozpakowaniu paczki okazało się, że na opakowaniu dysku jest
niewielkie nacięcie (na wysokości kodu paskowego na nalepce). Po
wyjęciu dysku z folii zauważyłem, że ucierpiała także sama nalepka na
dysku. Nie jestem do końca pewny, czy została przecięta, czy tylko
zarysowana. Napisałem w tej sprawie do sklepu, w którym wspomniany
dysk zamówiłem. W odpowiedzi otrzymałem zapewnienie, że opisane
"uszkodzenie" nie ma wpływu na pracę dysku, ani na gwarancję (nacięcie
zostało wykonane w celu zeskanowania kodu). Dysk faktycznie pracuje
bez zarzutów, przeszedł pomyślnie wszystkie testy (HD Tune) i jego
'health status' jest OK. Jednak mam wątpliwości, czy faktycznie takie
"zarysowanie" nie ma wpływu na gwarancję. Czy mogło ono wpłynąć na
hermetyczność dysku?
Oto zdjęcie dysku o którym mowa:
http://img.tomshardware.com/us/2007/06/04/wd_brings_250_gb_hdds_to_no...
A to zdjęcia mojego egzemplarza a właściwie opisanej "rysy":
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=a5d2189d12e2bf3b
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=54c169d3e2d5b50b
http://www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=8068333f3e1d4632

Będę wdzięczny za wszystkie odpowiedzi, za które z góry dziękuję.
Pozdrawiam
Patryk