Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parę rzeczy mnie intryguje

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 21:38:08 MET

On Thu, 01 Jan 2009 15:53:31 +0100, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

>Komputer przenośny jest dobry do niektórych, specyficznych
>zastosowań. Robienie z niego "komputera stacjonarnego" przez
>podłączanie monitora, myszy i klawiatury to kpina. Jak się
>chce wygodnie pracować, trzeba sobie sprawić komputer stacjo-
>narny -- a przenośnego używać wtedy, gdy jest faktycznie naj-
>lepszy w danym zastosowaniu.

No patrz - a ja mam paru userów jeżdżących non-stop po świecie.
Używają laptoków - głównie Dell XPS i Lenovo T61. A w biurze mają do
nich duże monitory, klawiatury i myszki. I twierdzisz że to kpina że w
podróży mają mobilne komputery a na miejscu mają wygodę? Mają mieć
dodatkowe komputery stacjonarne? Po co? Żeby za nie dodatkowo
zapłacić? Zapłacić za dodatkowy soft? Mieć problemy z synchronizacją
danych na stacjonarce i laptopie?

Zdrówko