Re: Netbooki Asusa ( EEE PC ) - parÄ™ rzeczy mnie intryguje

Autor: de Fresz <defresz_at_NOSPAMo2.pl>
Data: Thu 01 Jan 2009 - 16:43:21 MET

On 2009-01-01 15:55:56 +0100, Rados³aw Sokó³ <rsokol@magsoft.com.pl> said:

> 1) Niestety, bowiem ludzie kupuj± komputery o zupe³nie nieod-
> powiednich parametrach jak na zastosowania, do których potem
> ich próbuj± u¿ywaæ.

Zastanów siê jakie s± potrzeby wiêkszo¶ci domowych u¿ytkowników i
których z nich nie spe³nia przeciêtny laptop.

> 2) *Jakich* zalet?

Przeno¶no¶æ, niewielkie rozmiary, "wszystko w jednym", mo¿liwo¶æ
u¿ywania gdziekolwiek (czy to w domu, czy poza).

> 3) Dostêpno¶æ? Komputer stacjonarny w przeliczeniu na jako¶æ
> jest TAÑSZY!!!

Dostêpno¶æ - w sensie ceny do mo¿liwo¶ci nabywczych masowych konsumentów.

> 4) A co z zatruwaniem ¶rodowiska okazjonalnie u¿ywanymi aku-
> mulatorami litowymi?

S³ysza³e¶ o recyclingu? ;-)

--
Pozdrawiam