złożony zestaw i problem

Autor: bucior <tojest_at_mail.com>
Data: Sat 11 Oct 2008 - 18:26:50 MET DST

Witam
Złożyłem zestaw z części:
e5200
msi p35 neo f
2x1GB A-data 800Mhz
Palit 9600GT
Modecom MC-350
Problem jest taki, że po włączeniu ruszają wszystkie wiatraki,
ale komputer nie startuje. Buzer po odłączeniu zbędnych części
nie wydaje żadnych sygnałów awaryjnych. Dioda HDD świeci się cały czas,
dioda zasilania w ogóle (kable są na pewno dobrze przypięte). Komputer
połączony "na pająka", bez obudowy zachowuje się identycznie.
Pomierzyłem napięcia zasilania, 5V ma 4,8V, najważniejsze 12V ma tylko
11,16V. Czy to może być przyczyną? Podłączyłem inny zasilacz, ale
wartości napięcia pozostają identyczne.