Jaki zasilacz?

Autor: tadek <tadekw_at_wonspam.poczta.onet.pl>
Data: Thu 26 Jun 2008 - 18:28:42 MET DST

Właśnie wyzionął ducha mój TAGAN TG380-U01. Nie wiem jeszcze co zabrał ze
sobą do krainy wiecznych łowów, ale już teraz muszę kupić nowy zasilacz. Nie
jestem w temacie jakie teraz zasiłki prezentują stosowną jakość. Tematu
ostatnio nie zauważyłem, więc pozostając w bólu proszę o podpowiedź.
Parametry najlepiej zbliżone do tego wyżej

--
Praca jest jak MediaMarkt - powinni tego zabronić !!!