Re: Wypożyczenie internetu?

Autor: gl12d4 <gl12d4_at_DELETEgazeta.pl>
Data: Thu 26 Jun 2008 - 17:43:03 MET DST

Użytkownik "Kenjiro" <kenjiro@satoris.pl> napisał w wiadomości
news:g404i9$1u3n$1@opal.icpnet.pl...
> Witam
> Wyjeżdżam na urlop, ale niestety muszę wziąć ze sobą pracę i laptopa ://
> Nie mam niestety żadnego modemu do komputera, który umożliwiłby mi
> połączenie (iPlus czy Blueconnect). Czy w ogóle istnieje możliwość
> wypożyczenia czegoś takiego np. na dwa tygodnie? Słyszeliście o czymś
> takim?

Jak masz w miarę nowy telefon komórkowy i bluetooth/kabel USB to nie
potrzebny ci żaden modem. Na Nokii z 3G w mieście (nie w centrum) wyciągam
1,6 Mb/s a nie na zadupiach, w górach czy puszczy ~200 Kb/s - powinno
wystarczyć. Zerknij wcześniej u operatora na cenniki/pakiety dostępu do
internetu.

PS.
Szanuj siebie i rodzinę i zrób jedno z dwóch: nie bierz albo lapka albo
urlopu ;)

pzdrw
gl12d4