Re: Nowa linia zasilaczy półpasywnych Tacens VALEO II 600 / 700

Autor: Janeo <janeo100_at_gmail.com>
Data: Sun 22 Jun 2008 - 22:45:39 MET DST

On 22 Cze, 22:03, Maciej Browarczyk <maciekNOS...@NOSPAMwiedzmin.org>
wrote:

> To kup Anteca Phantoma albohttp://tinyurl.com/5ppteaa nie gowno o
> zawyzonej mocy, ktore sie spali przy wiekszym obciazeniu.
- Antec Phantom - wycofany z oferty, a jak jest to po 500 zł, w ogóle
mu brak wtyczki PCI EXPRESS oraz zdaje się 4pin
- Yesico - horrendalna cena, też ma swoje lata więc zdaje się nie
wszystkie wtyczki na wyposażeniu
- Tacens - nowoczesny, ma wszystkie potrzebne dziś wtyczki. Cena 380
zł za Valeo II 600W jak na półpasyw stosunkowo niewysoka. Właśnie
krytykowana, zawyżona jak na moje potrzeby moc 600W i tak nie będzie
osiągnięta, więc spalenie mi nie grozi :-)
Pozdr. - J