Re: UPS Lestar MDX-500 nie podtrzymuje.

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Sat 21 Jun 2008 - 23:11:02 MET DST

Użytkownik "neelix" <aneelix@wp.pl> napisał w wiadomości
news:g3jar4$t3e$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> UPS ma poniżej 5 lat. Mam 2 kompy: starszy z zasilaczem Mode Com FSP-350
> 60PN(PF) i nowszy z zasilaczem Chieftec GPS-400AA-101A. Po podłączeniu
> nowego kompa i braku zasilania UPS wyłącza się natychmiast wyłączając
> komputer. Ze starym kompem działa prawidłowo: pika i nie odcina zasilania.
> Macie jakiś pomysł jaka to przyczyna?

Możliwości sa trzy:
1) Bateria ma dość; ktoś już pisał o tej ewentualności,
2) Falownik wytwarza zbyt małą moc jak na potrzeby zasilacza, o tym też
było,
3) Kształt wytwarzanego napięcia nie jest akceptowany przez zasilacz. Lestar
nie produkuje sinusoidy i nie każdy zasilacz to trawi. Nie wiem jak jest z
tym modelem chiefteka.