eizo s2231W - sterowniki..?

Autor: Ł.S. <zbigniewzbaszynek_at_gmail.com>
Data: Fri 20 Jun 2008 - 17:53:44 MET DST

WItam
Zakupiłem ostatnio eizo S2231W i pojawił się pewien problem...

Nie mogę przy aktualizacji sterwonika i wyborze ścieżki z dysku cd wybrać
żadnego sterownika *inf... poniewaz wyskakuje blad - w podanej lozalizacji
nie ma informacji o wybranym sprzęcie.

Windows widzi mi 2 monitory domyslne teraz i dwa plug and play,
Próbowalem zaaktualizować sterniwiki w kazdym z tych czterech nic nie
pomoglo.

Profil ICC - probowalem z wgranym i z usunietym tez nic - widnows widzi mi
dalej 4 minitory.... teraz np sa 3 domyslne i 1 plug and play ( usuniecie
ich nie pomaga, przy restarcie dalej sie pojawiaja)

Dodatkowo po dpolaczeniu USB pojawia sie rowniez szereg nowych urzadzen bez
sterownikow

SCREEN: http://www.wgraj.net/img.php?mode=full&file=23155

Monitor podpinany jest pod stacje dokujaca nastepnie pod silnego notebooka
della z wlasna grafika (wlasne 256 ram) nvidia quadro NVS 135mb

jakies pomysly na rozwiazanie problemu?

pozdrawiam
Łukasz