demontaż uchwytu na chłodzenie CPU (AM2)

Autor: Leszek <leszek47usunto_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 20 Jun 2008 - 07:31:21 MET DST

Cześć,

Kupiłem radiator z wentylatorem z własną podstawką, którą trzeba przykręcić
do płyty głównej (płyta Gigabyte na AM2). Od góry widzę, że fabrycznie
zamontowana podstawka pod chłodzenie nie jest przykręcona śrubkami, tylko ma
plastikowe wtyki. Płyty jeszcze nie wyjąłem z obudowy, więc od dołu nie
sprawdzałem, ale jeśli od dołu też nie będzie śrubek, to jak mogę
zdemonotować, żeby nie uszkodzić płyty? Na 'chama' chyba nie?

Będę wdzięczny za pomoc!

Pozdrawiam,
Leszek