Re: Logitech a gwarancja przy braku papierków

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 18 Jun 2008 - 10:57:31 MET DST
Message-ID: <slrng5hjfr.fuu.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Tomasz B±tor"
>Witam.
>Mam na oku pewne urz±dzenie (u¿ywane) Logitecha, jednak nie posiada ono ani karty gwarancyjnej ani dowodu zakupu. Czy w
>przypadku gdy co¶ siê z nim stanie, bêdzie mo¿liwa jego naprawa/wymiana na podstawie innych danych? (numer seryjny?)

Tak - na podstawie umowy serwisowej, za któr± zap³acisz.
Gwarancja jest _dobrowolnym_ ¶wiadczeniem gwaranta na rzecz nabywcy.
Je¶li nie masz umowy gwarancyjnej, to nie masz gwarancji.
A przy u¿ywanym sprzêcie ciê¿ko bêdzie wyprowadzaæ roszczenia wzglêdem
sprzedawcy ze wzglêdu na niezgodno¶æ towaru z umow±.

-- 
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Don't  panic! Your kernel doesn't like to be
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. second best(filu)
\.http://epsilon.eu.org/\.\ 
.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\. 
Received on Wed Jun 18 11:00:14 2008

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 18 Jun 2008 - 11:51:06 MET DST