[help] myszka nie działa

Autor: plecak <plecak7_at_o2usunto.pl>
Data: Mon 16 Jun 2008 - 22:26:37 MET DST

hej, no więc po koleii; kupiłem dziś myszę optyczną ps2 ot zwykłą, z z
tych tańszych a4 techa, no i kurcze za cholerę nie mogę sprawić aby
zaczeła działać z moim lapkiem <actina d230> (na innym komputerze działa
elegancko), port ps2 jest sprawny podpiąłem pod niego klawierkę i
działała. co ciekawe na 3 różnych live cd myszka także nie śmigała (choć
zarówno w wxp jak i damn small linuksie jest wykrywana). myślałem że
może swego czasu w biosie coś pozmieniałem i to przez to, więc wybrałem
opcje powrotu do domyślnych ustawień, niestety to też niczego nie
zmieniło... nie wiem może taczpad się gryzie z nią... aha inna myszka
optyczna na ps2 także nie działa... z góry dziękuje za wszelkie sugestie

--
pozdrawiam
plc