Re: Radeon 9800 XXL na AGP x4 ?

Autor: Doxent <doxent_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Mon 16 Jun 2008 - 22:15:49 MET DST

Użytkownik "Jarek" <dorniak@gmail.com> napisał w wiadomości
news:g367ub$cmp$1@inews.gazeta.pl...
> Witam !
> Szukałem odpowiedzi na pytanie jak w tytule, ale nie mogę sobie tego
> ułożyć.
> Czy ta karta (w wersji produkowanej przez MSI dla Mediona) idzie tylko na
> napięciu 0,8 V ? Mam płytę ASUS P4PE, która wspiera tylko AGP x4 na 1,5 V.

Swoją drogą te medionowskie 9800 to kaszana. Przerabiałem te karty z Allegro
i w 2 przypadkach padało coś na wyjściu karty. Dawało na ekran oprócz obrazu
dziwne treści, śmieci zarówno w trybie znakowym jak i graficznym (kolorowe
kropki, kwadraciki, robaczki). Na początku było ok ale po kilku tygodniach
siadało. 3-ciej karty nie chciałem i wolałem zwrot pieniędzy. Teraz mam w
tym kompie od ponad 6 miesięcy 7600GS i jest spokój. Podobno mnóstwo osób
miało podobne efekty z tymi kartami.