Re: lenovo r61 - help

Autor: Przemek Malak <pma110_at_wp.pl>
Data: Mon 16 Jun 2008 - 13:19:15 MET DST

Wiktor S. pisze:

> R61i:
>
> - obudowa tak toporna, że przywodzi na myśl że planowano ją jako
> wyposażenie czołgu. Ale tylko wizualnie, bo w praktyce tutaj trzeszczy,
> a tam pęka.

Nic nie trzeszczy ni nic nie pęka (R61) :)

> - standardowo tyle bloatware'u, że świeżo odpalony XP-ek zajmuje 800 MB
> pamięci.

Podczas 'reanimacji' systemu można wybrać sobie co się chce zainstalować.

> - matowy wyświetlacz. kto je produkuje? błyszczące rulz. jak się coś
> odbija, to wolę to przeżyć albo ustawić się inaczej, a nie żeby to
> światło rozpraszało się po całym ekranie powodując mydło.

A kto wpadł na pomysł z błyszczącymi matrycami ?!

> - bardzo wąski kąt widzenia. ciężko w dwie osoby film oglądać. W
> rzeczywistości jest tak wąski, że nie da się w jedną osobę prawidłowo
> widzieć całego ekranu (widać to najbardziej gdy wyświetla cały czarny
> ekran).

Matryca 1680 x 1050 ma dość szerokie kąty. Co prawda laptop nie służy mi
do oglądania filmów, ale powychylałem sie w lewo i w prawo i jest ok.
Poza tym jak oglądasz film z kobietą to możesz się przytuliś ;)

> - po kilku miesiącach już widać, że dolne rogi zrobiły się trochę
> ciemniejsze od reszty ekranu.

Nie zwróciłem uwagi na taką przypadłość.

> - typowy błąd konstrukcji wyświetlacza - pod "za dużym" kątem kolor
> całkiem biały robi się szary, ciemniejszy od jasno-szarego. wkurza.

Potwierdzam.

> - dżojstik lubi pływać - zatnie się jakiś kierunek i wędruje ku niemu
> bez żadnej pomocy.

Zdejmij na chwilę rękę z kompa.

> - po wyjściu z hibernacji kaszani się dźwięk (chrupie i trzeszczy).
> chyba układ dźwiękowy nie jest prawidłowo pobudzany. pomaga wy- i
> włączenie karty w menedżerze urządzeń.

Nic nie chrupie i nie trzeszczy, a komputer wyłączam tylko przy
uaktualnieniach. Tak to tylko hibernacja.

> - beznadziejne gniazdko ethernetu, po kilkukrotnym włożeniu wtyczki
> odkształcają się w środku pręciki i wtyczka nie styka. bardzo wkurza.

Styka styka :) I żadne pręciki mi się nie odkształciły :)

> - klawiatura siÄ™ bardzo Å‚atwo blokuje, przy moim tempie pisania po
> prostu "nie nadąża". moment zblokowania jest syngalizowany głośnym
> PYYP!, którego nie da się wyłączyć (chyba że z dźwiękiem całkowicie).
> bardzo wkurza, gdy się podłączy zewnętrzny wzmacniacz i głośniki.

Aż tak szybko nie piszę to nie wiem.

> - lampka jest bardzo fajna.

Noooo, ale i tak może ze 3 razy używałem.

Pozdrawiam

--
PrzemekM