Re: starzenie się notbooków

Autor: Dape <dape_at_vp.pl>
Data: Fri 06 Jun 2008 - 16:01:46 MET DST

Jan Strybyszewski pisze:

> Ja pracuje w firmie na laptopie nie chce blaszaka. Jak mam napisac cos
> duzego zawsze moga podlaczyc myszke i klawiature a nawet monitor :)
>
> Nie masz racji ludzie i tak pisza jednym palcem wiec tutaj klawiatura
> nie ma znaczenia a myszka mozna podlaczyc skoro i tak laptop stoi na
> biurku.

Popieram :)

W domu mamy 2 laptopy (mój - służący do pracy i narzeczonej) oraz
stacjonarkę.

Stacjonarka jest włączana TYLKO do grania. Laptopy chodzą na okrągło
(czasem dosłownie z pokoju do pokoju a i do kuchni się zdarza jak robimy
tam coś długoterminowego co trzeba obserwować). Genralnie taki laptop za
2000 nadaje się poza graniem do absolutnie wszystkiego. Jak będę robił
jakaś restrukturyzacje zostanie tylko laptop + xbox360. Nie widzę już
sensu w rozbudowie/kupowaniu stacjonarki.

Na klawiaturze laptopowej piszę znacznie szybciej niż na tej ze
stacjonarki, myszki mam takie same przy obu kompach. No i w razie "W"
mogę wrzucić lapa w plecak i zabrać całego "siebie" gdzie tylko chcę.

D.