Re: starzenie się notbooków

Autor: Maciej Browarczyk <maciekNOSPAM_at_NOSPAMwiedzmin.org>
Data: Fri 06 Jun 2008 - 00:03:08 MET DST

marfi pisze:

> Niby dlaczego "przesada"???Kiedyś chyba pisano coś podobnego o
> telewizorach... teraz TV idzie w odstawkę bo powiela to co przeczytasz
> na ekranie laptopa. To jaki ktoś kupuje laptop to kwesta dostępności -
> sam pasiadam Targę (Pentium 166 chyba z 10 lat stary), IBMT21, T41 i HP
> jakiś tam trzyletni i nie widzę potrzeby kupowania nowych ale jak mi
> będzie potrzebny to kupię aktualnie dostępny i w rozsądnej cenie - może
> nawet sturdzeniowy bez względu na to czy Ty uznasz to za przesadę czy
> nie - modę i Twoją opinię będę miał w dupie:)

Przesada dlatego, ze ani quad ani 8700/8800GT nie naleza do oszczednych
(a raczej do potworow), wiec pada ta mobilnosc w laptopie, ktora jest
jedyna sensowna cecha dla ktorej sie kupuje laptopa.

ps. nie pisalem nigdzie, ze jestem wyrocznia ani czyms w tym rodzaju, po
prostu ja uwazam to za przesade, pewnie kilka innych osob tez by sie
znalazlo, ktore mnie popra a Ty po prostu jestes zwyklym,
niereformowalnym chamem.

--
Pozdrawiam,
Maciek