Re: starzenie się notbooków

Autor: Padre <Padre_at_no.net>
Data: Wed 04 Jun 2008 - 23:36:29 MET DST

> Dodam, że sam niedawno kupiłem IBM X31 (PM 1,4GHz, 1GB RAM) i w tej chwili
> jest to mój podstawowy komputer (którym jestem zachwycony) - zmian nie
> planuje przez co najmniej kilkanaście miesięcy. :)
>
> k,

Ja co prawda trochę OT ale tyle co zakupiłem za 450zł Della SX260 PIV
2,56, 512MB RAM, 80Gb HDD i grafika onboard ale przede wszystkim choć to
nie laptop tylko SFF jest malutki (24x24x8), cichutki, ładniutki i mało
żre prądu:) Dużo lepszego desktopa dałem córce i jestem zadowolony a jak
mnie najdzie ochota to w parę gierek FPP sprzed 4 - 5 lat całkiem dobrze
sie jeszcze pogra. No i w ramach tej ceny jeszcze legalny XP PRO sie
trafił :)
No i poszpanować też można bo znajomi myślą, że to jakaś super nowość :)