Re: Poszukuję domowego routera

Autor: JaromirD <rydberg_at_q2.pl>
Data: Tue 03 Jun 2008 - 22:12:40 MET DST

btn wrote:

> No lepiej nie edimax'y bo wieszają się częściej niż w porównaniu z
> routerkami Linksys'a czy Netgear'a. Poleciłbym D-Link ale przy ostatnim
> polecaniu w innym temacie odezwali się tacy, którym też się ten
> sprzęcik nie podobał (osobiście nic złego w nich nie widzę; zero
> problemów ze stabilną pracą oraz przejrzyste menu do konfiguracji).

TeĹź polecam D-Linka. Od 3,5 roku uĹźywam DI-604 bez Ĺźadnych problemĂłw (nawet
osławionych zwisów spowodowanych przegrzewaniem). Podpiąłem do niego 2
komputery i planuję jeszcze drukarkę (na osobnym serwerze wydruku). Ma
4xRJ45, PPPoE, firewall. Tutaj jest opis:
ftp://ftp.dlink.co.uk/product_datasheets/DI-604.pdf
Na allegro kosztuje około 90 zł.

JaromirD