problem z audio na Asus M2N

Autor: Tomek Głowacki <t_gl.tnijspam_at_tuteztnij.o2.pl-invalid>
Data: Thu 27 Mar 2008 - 17:59:24 MET

Witam serdecznie,

Od paru dni męczę się z problemem karty dźwiękowej na Asus M2N. Jest to
SoundMAX HD Audio. Dźwięk jest, poprawka 888111 zainstalowana i niby
wszystko gra. W menadżerze urządzeń mam jednak "Audio device on High
Definition Audio Bus" jako żółty znak zapytania.

Instalowałem poprawki Microsoftu dotyczące HD Audio, usuwałem,
instalowałem na nowo sterowniki, ręcznie, z automatu, jakkolwiek.

Przeszukałem Googla, zastosowałem się do porad, ale ten żółty pytajnik
ciągle jest w menadżerze.

Jest jakiś sposób na wyeliminowanie tego problemu? Podkreślam, dźwięk
mam, wszystko śmiga.

Mój system to WinXP SP2, pod korek zaktualizowany.

Pozdrawiam,
Tomek