Re: Jesli 9600GT - to który ?

Autor: ZAQ <wal_sie_at_bandyto.com>
Data: Thu 27 Mar 2008 - 02:30:10 MET

> Planuje zmianiane VGA, obecnie Galaxy 8600GTS, planowana to ktoraś z
> 9600GT
> do ~550zł ale ktora wybrac i dlaczego ?
>
> Palit, Gainward, Asus, Gigabyte, Galaxy czy moze cos jeszcze innego?
>
> Przynam ze cenię ciszę - lecz wydajność troszke bardziej.
>
> Do 550zł mozna szukac tez innych tanich modeli z serii 8800gs, bo za
> 8800gt raczej troszke wiecej trzeba dac a wydajnoscia wcale jakos sie nie
> wyroznia ?

za 550zł to ja bym szukał uzywanego na gwarancji 8800gt
za 439zł dostaniesz 8800gs, najtanszy 9600gt dostaniesz za 479zł.
Gainward/Palit - maja bardzo glosne chłodzenie, chyba ze cos
sie zmienilo na lepsze w nowych 9600gt, bo na nich tez dobrze nie bylo
z tego co słyszałem.

9600gt i 8800gs to ta sama srednia polka, w wiekosci gier sa niemal
rowne, ogolnie syf ktorego nie warto kupowac, crysis na high sra się ostro.
warto upolowac 8800gt albo poczekac jeszcze troche.
550zł za karte z wydajnoscia 9600gt to ostre przegiecie, szkoda kasy,
odpowiednia
cena dla takiej karty to ~420zł i do maja pewnie do takiej kwoty spadną,
narazie jak juz pisalem mozna wytargowac za 480zł.