Re: Riva TNT 16 czy 3D Blaster Banshee? :-)

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 15:08:22 MET

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w
wiadomości news:7mjkb5-4eg.ln1@ncc1701.lechistan.com...

> Bingo.

W zasadzie to w tych nielicznych grach dosowych wspierających tylko Glide,
to i tak TNT byłaby wolniejsza - te gry wykorzystywały tylko jedną TMU, a tą
Banshee miał szybszą niż w TNT (to była podkręcona wersja TMU z Voodoo2).
Nawet i brak 32-bit kolor w Banshee nie przeszkadzał bo te gry i tak
wspierały tylko 16-bit kolor.
Ale jak pisałem niewiele było takich gier. .

> No właśnie.

Stawiam tezę że na 90% _Maciek postawi tamWinXP, na 9% Vistę, a pozostały 1%
to właśnie Win98/Me :)

> Może ktoś zapomniał ustawić mikser? ;)

Nie wiem czy tam sie coś wogóle ustawiało. Dosowy driver do muzy na chipie
Via to były 3 pliki, z czego 1 to dos4gw.exe

> Jak ostatnio się bawiłem, to działało.
>
> Obecnie raczej odpalam pod xdosemu.

Chyba można doinstalować Win98. Nie będzie grafy pod Windows, ale dosowe gry
i tak korzystały z Vesy 1.0 lub 2.0 (lub trybu VGA), więc aby tylko dźwięk
był (a kazdy SB PCI i Live miał drivery do Win98 z emulacją do gier dosowych
odpalanych pod Win)

Z "kartami PCI" ofkors miało być.

> SOA #1 ;)

Ale trochę "gimnastyki" z tym było. Ty znasz sie na tym, ale przeciętny user
zazwyczaj niewiele.
Oczywiście jeśli _Maciek ma kartę dźwiękową na ISA (a płyta pod PIII 800
pewnie ma sloty ISA) to problem z głowy.