Toshiba L30-115 - jaki procesor?

Autor: LadyRoot <alcer_at_post.pl>
Data: Mon 24 Mar 2008 - 13:26:06 MET

Witam,

czy ktoś orientuje się, jaki max procesor mogę wsadzić w tego laptopa? Na
razie wiem tylko tyle, że jest tam micro-fcpga (na 99% nie jest to fcbga) i
to wszystko. Nie wiem nawet, czy przyjmie bus speed większy, niż 400MHz.
Obecnie siedzi tam Celeron 380A (cokolwiek to "A" oznacza, bo na stronie
Intela się nie doszukałam).

Ktoś miał już przyjemność rozkręcać tę maszynę? Bo nie mam jej przy sobie,
żeby sprawdzić organoleptycznie..

Pytam, bo ceny Pentium M i pamięci są obecnie śmieszne w porównaniu z opcją
wymiany maszyny na nową, a co Pentium to Pentium (bo o pociągnięcie Intel
Core już jednak płyty nie podejrzewam).

dzięki za odp. i pozdrawiam
LR