Re: Raptem sie kosci pamieci u klienta popsuly...

Autor: Norbert <norbert.kaminski_at_gmail.USUNTO.com>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 17:38:39 MET

Jacek Maciejewski pisze:

> Kupuję i sprzedaję trochę używanego sprzętu więc mam pewne zdanie. Otóż w
> przypadku wielu części komputerowych (mobo, pamięci) należy się liczyć z
> tym że mimo że u nas działają to u nabywcy nie będą. Nie ma co załamywać
> rąk, trzeba dać wiarę nabywcy i próbować załatwić sprawę polubownie a
> najczęściej trzeba po prostu zwrócić kasę i prosić o odesłanie (właśnie w
> tej kolejności :) Uważam że sprzedawcy towaru powinno zależeć na tym by
> nabywca nie czuł się wpuszczony w maliny a nabyty towar winien u niego
> działać poprawnie. Taki rodzaj moralnej odpowiedzialności. Dobrym przejawem
> [...]

Ja tez wyznaje tą dewize choć sprzedaje tylko prywatnie swoje stare
podzespoły.
Widzisz tylko fakt ze gosc truje mi dupe zebym my wyslal za pobraniem,
potem ze mandat dostal, ze niby nie wie ze te 7 dni na jego zaplacenie
to bajka , ze z domu sie nie rusza ( to mandat dostal za jazde łóżkiem
po autostradzie ? ) i nie moze wplacic kasy wiec woli listonoszowi.
Potem ze jest przed poczta bo dostal avizo. ITP ITD. Naprawde pamieci
testowałem dokładnie i dwukrotnie , zarowno w dualu jak i osobno i
zadnych bledow nie bylo.
Dodatkowo mnie ten jego asrock niepokoi czy ustawil odpowiednie napiecie
itp. Na stonie kingstona nie ma testow na asrocku.
A za chwile dowiaduje sie ze ma sporo kolegow ktorzy sprzedaja sprzet w
sklepach i wierza tylko memtestowi.
Normalnie cos mi tu smierdzi.
Juz raz kiedys mialem goscia co kupil mobo a potem wciskal ze nie dziala
do poki nie poprosilem o odeslanie i nie zakomunikowalem ze mam spisane
numery seryjne i zdjecia mobo ktora mu wyslalem. od tego czasu cisza.