Re: 8800 - chce kupic ale nie wiem ktora

Autor: Ralf <ralf_k_at_bezspamu.interia.pl>
Data: Tue 18 Mar 2008 - 21:38:29 MET

> czy to jest ta:
> http://sklep.proline.com.pl/shop.php?prodid=GALAXY+8800GT+512+CH
>
> ??? jesli to jest ta to lykne ja jutro. a jak jest z jej OC ?

Dość dobre :) standardowo może iść nawet na 700MHz. Posiada zworke do zmiany napięcia
i wtedy dochodzi nawet do 850MHz. Zauważyłem że płyta pcb bardzo mocno się grzeje (bez podkręcania)
w porównaniu do coolera jest prawie tak samo gorąca, no ale maksymalnie GPU osiaga u mnie 70 stopni
w zamknietej obudowie.

--
pozdrawiam
Ralf