Re: Serwer z PCI

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 17 Mar 2008 - 12:01:55 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Tomasz Motyliński"
>Fizycznie to ona da się włozyć :D Tylko nie mam odwagi włączyć komputera z
>nią włozoną do PCI-X.

Kurczę, teoretycznie, nie powinna się dać włożyć. Chyba, że jakimś cudem
masz slot, który akceptuje i PCI-X i PCI<2.1. Ale o takich potworkach
nie słyszałem. W każdym razie, teoretycznie, PCI-X powinno być
kompatybilne z kartami 3.3V. Twoja jest, cytując za instrukcją:

złącze PCI:
32-bitowe, 5V, 33MHz, zgodne z PCI v2.1

Czyli działać raczej nie będzie

--