Re: Po co mocna grafa?

Autor: Adramelech <adresu_at_tu.nie.ma>
Data: Thu 13 Mar 2008 - 08:58:11 MET

Andrea <a.libiszewski@gazeta_nospam.pl> Odpowiedz na
news:47d857ed$1@news.home.net.pl:

> Media Player Classic Home Cinema.

Doprawdy? Jest tylko wczesna beta, dostępna tylko przez forum, na której
działa tylko mały procent filmów. I na razie nie udało mi się odpalić z
akceleracją niczego w 1080p. Ale większość 720p już działa.
Wiec może za rok ta pierwsze gwiazdka cokolwiek da.
A zwykła wersja HC nie ma DXVA.
A co zresztę, co wyciąłęś?

Pozdrawiam!

--