Re: q6600 czy e8400?

Autor: Marcin P. <mmm_at_op.pl>
Data: Thu 13 Mar 2008 - 12:42:27 MET

Użytkownik "Leszek K." <leszek60.wytnij.@neeostrada.pl> napisał w wiadomości news:frao44$fj4$1@inews.gazeta.pl...

> DivX bez problemu obsługuje 4. Xvida-a zaraz sprawdzę bo coś mi się nie
> wydaje coby był tak do tyłu.

Poza tym antywirus gradujący w tle i niemiłosiernie trzepiący zasoby.
Jednordzeniowy komputer wysiada. W dwurdzeniowym już jest o niebo lepiej.
Na Q6600 nie odczuwam jego działania, nawet, jeśli odpalam wiele różnych procesów.

Jeszcze raz podkreślam różnicę w cenie - Q6600 jest, IMO, drugim pod względem
stosunku wydajności do ceny procesorem, po E2xxx.

Serdeczne pozdrowienia

--
Marcin
Q6600@3000 MHz, P5K, 2GB