Re: Deficyt portów LPT

Autor: gordon <ja_at_moj.komputer.w.dom.pl>
Data: Wed 12 Mar 2008 - 10:53:59 MET

Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w
wiadomości news:0itia5-pa3.ln1@ncc1701.lechistan.com...
> To może tak: co to za urządzenia, czy muszą być jednocześnie podłączone i
> czy nie wystarczy np. dodać kolejnej zwrotnicy za tą pierwszą?

W zasadzie nie muszą, ale z lenistwa i dla wygody wolałbym podpiąć
wszystkie na stałe. Zastanawiałem się nad koncepcją zwrotnica za
zwrotnicą, ale jakoś nie bardzo przemawia to do mnie. Optowałbym
jednak albo za kabelkiem LPT->USB, albo kartą PCI z dodatkowym
portem LPT. Kabel byłby najprostszym rozwiązaniem, ale spotkałem
się z wieloma opiniami, że źle sobie radzą...

Aha, jeśli chodzi o urządzenia to są to dwie drukarki i ksero.

pozdrówka
gordon