Re: LCD Samsung 226BW - zbyt duza jasnosc

Autor: Tom01 <biuro_at_mastiff.pl>
Data: Wed 12 Mar 2008 - 10:42:57 MET

Shooter pisze:
> W takim razie jaki monitor kupic zeby bylo lepiej ?
> W sklepie nie ma jak tego sprawdzic - jest zawsze za jasno...

Monitory lepszej jakości to Nec/Lacie, Eizo, Formac, Quato. Zakresy
regulacyjne mają rozsądne i obraz bardziej ludzki. Najbardziej cenowo
zbliżone do masówki są Eizo serii S. Model 22" nosi oznaczenie S2231W i
nie jest w odróżnieniu od Sm226BW na TN.

--
Tomasz Jurgielewicz
Masz problem z kolorem? Wal śmiało!