Re: Nietypowy komputer....

Autor: Marek Chwojnicki <marek_ch_at_tenbit.pl>
Data: Tue 11 Mar 2008 - 12:58:25 MET

Tomasz Motyliński napisał(a):

> Biurko stoi w centralnej cześci gabinetu, z podłogi mam podpięcie do sieci i
> zasilania oraz kabel hdmi do blisko 100 calowego LCD na ścianie. Niestety
> nikt nie pomyśłał o dźwięku, a teraz pod marmurami nie ma opcji położenia
> korytka w drugą stronę do miejsca gdzie będzie stacjonował Denon.

Jeśli to faktycznie HDMI to dźwięk możesz "wrzucić" też w ten kabel,
byle karta na to pozwalała (miała odpowiednie wewnętrzne/zewnętrzne
wejście na dźwięk). Sporo takich kart graficznych już na rynku jest, a
właśnie pojawiła się pierwsza karta dźwiękowa Asusa z wyjściem HDMI (w
tym wypadku z zewnątrz trzeba dostarczyć sygnał wideo).

Pozdrawiam,
Trolu