Re: Pytanie o karty graficzne - pomoc w kwestii wyboru.

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Tue 11 Mar 2008 - 10:32:17 MET

Dnia Tue, 11 Mar 2008 09:39:36 +0100, Piotr Florczuk napisał(a):

> Witam,
> Pytanie jak w temacie. Zastanawiam sie nad kupnem karty.
>
> Do wyboru mam 4 opcje:
>
> ZOTAC 8800 GT 512MB
> LEADTEK 8800 GT 512MB
> SAPPHIRE HD 3870 512MB
> POWERCOLOR HD 3870 512MB
>
> Firmy Zotac, Powercolor nie znam i z Leadteka tez nie korzystalem.
>
> Co byscie radzili w kwestii tych kart?
>
> Pzdr,
> PIT

Wydajniejsze będziesz miał 8800GT. Jak byś się jednak zdecydował na Ati to
dowolna na GDDR4 oprócz tego sapphira:
http://www.sferapc.pl/sapphire-radeon-hd-3870-512-mb-gddr4-256-bit-pcie-tvdualdvi-lite/produkt/14566.html
Połakomiłem się na to, że zajmuje tylko jeden slot (a mam co włożyć do tego
zakrytego PCI) i miała być nieznacznie głośniejsza. Teraz szukam jakiegoś
innego chłodzenia. Hałas jak dla mnie nie akceptowalny.