Re: Mikrofon do komputera - szukam konretnego

Autor: Paweł W. <pawelek_79_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 09 Mar 2008 - 14:22:18 MET

PK pisze:
> Mikrofony wbudowane w kamerki ze srednij i wyzszej polki kamer np
> Logitecha z technologia RightSound sa godne polecenia.
> Czule jak licho i oprogramowanie likwiduje bardzo skutecznie wszystkie
> poglosy.

Tylko kamerki niewiele warte. Ostatnio widuję takie, które się chwalą,
że mają nawet 5 mln pikseli, ale jak doczytać ( i to z trudem) to te 5
jest po interpolacji z VGA, a czasami nawet z QVGA. Logitech też chyba
nie ma kamerek 1,3, albo 2 mpx. No chyba, że te topowe za grube
pieniądze, ale za to też nie warto płacić, bo łączem takiej jakości
obraz nie pójdzie, tylko zostanie skompresowany.

Pozdrawiam,
Paweł W.

pawelek_79
poczta.onet.pl