Re: Jak podłaczyć dźwięk z karty TV

Autor: <akohoro_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 09 Mar 2008 - 12:19:53 MET

Użytkownik "nati" <n@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fr0g7g$fem$1@inews.gazeta.pl...
> 1/ mozesz podlaczyc pod mikrofon (piny) ale uwazaj z glosnoscia zeby nie
> spalic
>
> 2/ dolutowac wtyk, i podlaczyc na zewnatrz do gniazda

otym myślałem ale mam jeszcze jedna wątpliwość .Ta Karta TV jest w zasadzie
przeznaczona do zgrywania filmików z kamery analogowej i magnetowidu.Aby ją
podłaczyć do takiego zadania trzeba właczyć przejścówkę z Swideo lub
wykorzystać dołaczone "czincze".I toi jest dalmnie jasne ale z tej
przejściówki wychodzi jeszcze wtyk "jack" który według rysunku należy
właśnie podłaczyć do gniazda Line in. Mówiąć jak najprościej w przypadku
podłaczenia magnetowidu lub kamery analogowej do gniazda Line in musiałbym
podłaczyć dwa wtyki /dwa "jacki"/ czy to możliwe i czy to zapewni normalne
funkcjomowanie karty ?

akohoro