Re: Urzadzenia wielofunkcyjne?????

Autor: MarcinCz <temp122_at_gazeta.pl_wytnij_to>
Data: Sat 08 Mar 2008 - 22:31:15 MET

Dnia Fri, 7 Mar 2008 11:32:01 -0800 (PST), gniewus81@tlen.pl napisał(a):

> Witam grupowiczów, mam prosbe czy mogli byscie mi polecic urzadzenie
> wielofunkcyjne(drukarka +skaner) w miare tanie, dobre i tanie w
> ekspoatacji, myslalem o firmie Epson ale nie wiem czy to dobry wybor,
> prosze o rade, dzieki, pozdrawiam

Zależy co będziesz z nim robił. Ja kupiłem jakieś pół roku temu HP
Photosmart C3180 za 200 kilkanaście PLN bo musiałem mieć szybko coś taniego
i... działa. Skanuje (siostra zeskanowała nawet ostatnio jakieś 800 stron),
drukuje (jakość wydruku zdjęć zaskakująco dobra jak na 200 kilkanaście),
kopiuje... Tusze dość tanie.
Marcin