Re: Jaki sprzęt do kodowania H.264 w locie?

Autor: rosak <w_at_w.w>
Data: Thu 06 Mar 2008 - 10:11:50 MET

Użytkownik "Leszek K." <leszek60.wytnij.@neeostrada.pl> napisał w wiadomości
news:fqo9p0$b50$1@inews.gazeta.pl...

> Jest to prawdą. Wymieniony powyżej TT3200 nawet nie znajduje kodowanych
> przez cyfrę kanałów HD. Kilka darmowych niemieckich w HD idzie (z
> możliwością nagrywania) bez problemu.

Hmm.. gdzieś czytałem że dokupuje się do tego adapter, tzn. gniazdo na kartę
(kartę z Cyfry mam, wszystko legalnie), mógłbym się upewnić, jeśli to
nieprawda, kupiłbym inny tuner.. Tylko jak jest z tym HDCP? Myślałem, że
jeśli wyświetlam coś na monitorze to równie dobrze mogę to nagrać, czy to
tylko w analogu..?
Wybaczcie moje lamerstwo.. :)

--
rosak