Re: Tani Laptop

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Wed 05 Mar 2008 - 07:36:51 MET

> tak znam te opowieci o serwisie acera ale jak mam wybrac x letniego trupa
> z innej epoki to wole nowego acera a gwarancje to lepiej miec niz jej nie
> nie miec nawet jezeli to acer

a ja jednak wole solidny i niezawodny sprzet:)
ale kazdy wybiera to co lubi, mnie notebook potrzebny jest do pracy i nie
zastepuje mi komputera stacjonarnego wiec nie potrzebuje super procka i
mocnej grafiki :)

dla mnie istotniejsze jest to ze bateria trzyma dlugo(obecna 5 godz),
notebook jest solidny i wytrzymuje ciagle noszenei go przez dzien, zamykanie
otwieranie, ma wstrzymanie pracy dysku kiedy sie go poruszy(nie bede
wylaczac komputera jak ide od szafy do szafy:), znosi noszenie go bez
plecaka pod pacha nawet jak pada deszcz czy snieg spokojnie moge przejsc
pomiedzy budynkami:) obudowa nie peka, zawiasy sie nie sypia:)

--
pzdr
piotrek