Re: Psujące się karty Ethernet

Autor: STranger <pisznaberdyczow_at_icpnet.uk>
Data: Sun 02 Mar 2008 - 11:32:09 MET

Netx pisze:
> Zauważyłem że średnio raz na dwa lata pada mi karta sieciowa. Mam
> wątpliwość czy to jest "norma"? Teraz mam nową płytę główną z wbudowaną
> kartą sieciową i nie chciałbym aby się popsuła ta karta w płycie. Co
> mogę zrobić żeby temu zapobiec?

Co zrobić? :)
Zakupić za kilkanaście zł jakąś starą kartę sieciową na PCI, na przykład
jakiegoś korporacyjnego 3COMA 10/100 i używać ZAMIAST. Do zastosowań
takich jak twoje "stara" sieciówka sprzed 7-9 lat w niczym nie będzie
gorsza od obecnych wbudowanych w płyty główne.

> Sieć mam przez modem z telewizji kablowej i potem jest hub z którego
> idzie przewód do mojej karty (teraz płyty głównej) z zakończeniem RJ45.

Też mam net z kablówki i od lat używam karty sieciowej na PCI właśnie
dla bezpieczeństwa i wygody. Gdy zmieniam kompa wystarczy tylko
przełożyć kartę sieciową i wszystko działa - nic trzeba rejestrować
nowej u providera i czekać, aż po weekendzie zacznie działać na niej net.

--
pozdrawiam
STranger