Re: Dysk z limitem 138GB do nowego PC

Autor: <kaczor551.WYTNIJ_at_gazeta.pl>
Data: Thu 29 Nov 2007 - 11:46:06 MET

> Niedawno upgrejdowalem kompa i podpialem tenze dysk. Zero poroblemow.
> Partycja podstawowa pozostala. Dodatkowo po uruchomieniu narzedzia
> "Zarzadzanie komputerem -> zarzadzanie dyskami" okazalo sie, ze nagle
> dostepne jest brakujace 20GB. Obszar zidentyfikowany jak nieprzydzielony.

OK, dzięki, o to chodziło. Miałem obawy czy zmiana sposobu adresacji nie
powoduje, że partycje się wywalają (niezależnie od OSa) ze względu na jakieś
dane zapisane w tablicy.

Kwestią było- robić backup wszystkiego czy tylko ważnych rzeczy, 100GB
wszystkiego a parę GB najważniejszych dokumentów to jest różnica.

K.