Re: Problem z laptopem

Autor: Michał Grabczyk <info_at_uniwerek.com>
Data: Thu 29 Nov 2007 - 01:16:16 MET

Użytkownik "KILu" <byter@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fikuev$3dv$1@inews.gazeta.pl...

> <ntg>Zamknij go raz, a dobrze i ściągnij prawdziwą przeglądarkę. Taką,
> która nie ma dziur, działa szybko i ma mnóstwo ułatwiających życie
> funkcji, w rodzaju kart i zapamiętywania całej sesji (wraz ze wszystkimi
> okienkami) po wyłączeniu programu. </ntg>

IE jest tylko przykładem. Generalnie problemy pojawiają się wtedy kiedy
komputer próbuje wykonać kilka operacji jednocześnie lub daję mu coś sporego
do przeliczenia. Wtedy zaczyna bardzo długo przetwarzać dane lub wywalać
błędy :/ Poza tym najbardziej mnie zastanawia fakt tnącej się muzyki. To nie
zabiera dużo mocy obliczeniowej, a dzieje się zawsze :/
Jak pisałem wcześniej zrobiłem format dysku i mam świeżo zainstalowane
oprogramowanie.

> Stawiam na software. Nie napisałeś, czy używasz zapory ogniowej. Przeleć
> system jakimś adaware/spybotem i ew. wtedy pisz na właściwą grupę. Możesz
> dla świętego spokoju przeprowadzić diagnostykę jakimś linuksowym
> narzędziem, bootowanym z cd.

Sformatowałem dysk, komp mam dobrze uzbrojony, bez jakichkolwiek wirusów,
trojanów czy innych szpiegów.
Laptop zachowuje się tak samo beznadziejnie z włączonymi jak i wyłączonymi
programami zabezpieczającymi.