Samoistna zmiana czasu/daty systemowego

Autor: A. <robin2512WYWAL.TO_at_gazeta.pl>
Data: Wed 28 Nov 2007 - 12:21:38 MET

Witam grupowiczów,
mam problem ze zmieniającą się datą zagara systemowego: nie ma reguł,
zmienia się najczęściej o równy miesiąc wstecz. Czasami jest długo spokój i
nagle pewnego dnia się zmienia. Baterię na płycie już wymieniłem, nadal to
samo. Z jakichś względów podejrzewałem program PDFCreator ale ostatnio go
nie używam wcale (nie uruchamiam) i nadal to samo. Raczej wykluczam jakieś
robactwo, poza tym nic się w systemie podejrzanego nie dzieje. Co
poradzicie? (system Windows XP Pro SP2)

A.