prosze o pomoc w identyfikacji producenta myszki

Autor: Bogdan <bo_gdan_at_bezkropki.vp.pl>
Data: Mon 26 Nov 2007 - 20:25:28 MET

Dostałem myszkę Dell-a a darowanemu .), która ma dwa klawisze i kółko a w
nim trzeci przycisk.
-napisy od dołu
M/N M-UAN DEL1
PID: MC7270A14YT
DP/N: 0DJ301
Myszka wygląda tak:
http://photos04.allegro.pl/photos/oryginal/271/64/00/271640039
Pracuje pod sterownikami z systemu (XP Pro+SP2)
HID\VID_413C&PID_3012\6&381C46C7&0&0000
 które nie pozwalają na przypisanie funkcji trzeciemu przyciskowi,
próbowałem sterowniki Logitecha ale nie rozpoznają gryzonia, tych ze strony
Della nie wspomnę.

Prośba:

Czy ktoś z grupowiczów może podać producenta, resztę znajdę sam;-)