Re: Fujitsu-Siemens czy Lenovo ...

Autor: z/svc <z/svc_at_>
Data: Sat 24 Nov 2007 - 16:42:07 MET

On Sat, 24 Nov 2007 15:12:05 +0100, Radosław Sokół
<rsokol@magsoft.com.pl> wrote:

>A gdzie masz zamiar pracować z tym notebookiem? Na fotelu czy
>łóżku to można co najwyżej w pasjansa pograć -- napisanie
>jakiegokolwiek dokumentu w *wygodnych* warunkach wymaga
>właśnie biurka.
>
>IMHO równie dobrze można by rozważać likwidację łóżka -- w
>końcu zwiniętym w kłębek w rogu też da się spać...

Oj Radek, jesteś niemożliwy :)

Po prostu kwestia tego, co się bardziej lubi/potrzebuje. Ja po 12
latach posiadania blaszaka zamieniłem go na laptopa i bardzo sobie tą
decyzję chwalę.

Dla Ciebie lepszym rozwiązaniem jest blaszak, dla innych laptop. Ot i
tyle :)

A jeśli masz ochotę podyskutować jeszcze ze mną na temat 'co lepiej,
laptop czy desktop' to możemy założyć osobny wątek, chociaż z góry
wiem, że do porozumienia nie dojdziemy. Natomiast wymiana argumentów
może być ciekawa :)

Pozdrawiam gorąco!

--
z/svc