Re: problem z odpaleniem kompa "błąd klawiatury"

Autor: piotreq <vs1981[no.spam>
Data: Fri 23 Nov 2007 - 06:37:23 MET

Użytkownik "bodziio" <bodzio1234@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:fi54it$653$1@inews.gazeta.pl...

> Witam, komp wiekowy już na płycie Fujitsu procesor 833MHz Pentium, dokładnych
> parametrów nie znam niestety, przy włanczaniu wyskakuje na czarnym ekranie
> (prawdoopodobnie po sprawdzeniu pamieci i dysków) błąd klawiatury, przy
> odpiętej klawie to samo, czy macie moze pomysł co moze byc powodem "usterki"?

Używałeś tego kompa wcześniej czy dostałeś go do naprawy? Ja kiedyś miałem tak
przy sprawnym kompie i sprawnej nowej klawiaturze :P Okazało się, że mimo
poprawnego podłączenia musiałem na siłę dociskać wtyczkę od klawiatury do portu
PS2 bo były za krótkie styki. Klawiatura działa mi do dziś :) Jak możesz więc
sprawdź klawiaturę na innym komputerze oraz inną klawiaturę pod PS2 w tym P833.