Re: Jaki LCD 17" do 1000zł

Autor: PSYLO <psylo.wytnijto_at_o2.pl>
Data: Fri 23 Nov 2007 - 00:23:44 MET

  Tomasz pisze:
> Ogranicza mnie tutaj głównie wysokość tego monitora. Z pewnych względów nie
> może przekroczyć 50cm.

Mam przed sobą aktualnie LCD Dell 1905FP, 19". Minimalna wysokość do ok.
41 cm. Myślę więc, że w 50 cm zmieścisz się z praktycznie każdą
19"/22"(wide) matrycą.

> A jakiego konkretnie Benq, spełniającego moje wymagania,
> poleciłbyś?

Benq FP93GP. To najlepszy wybór w tak niskiej cenie: ok. 840 zł. Nie
powiem Ci jednak jak jest dokładnie z wymiarami, musisz sam pogooglać bo
nie mam tego monitora, więc nie zmierzę.
Nec zaproponowany przez Mich@l to też bardzo dobry monitor, choć droższy
niż 1000 zł.

--
_PSYLO_     |  http://www.cafepc.pl