Re: Monitory LCD DELL w TVN24

Autor: Psychotrop vel Grzesiek \ <psychotrop_sp_at_op.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 16:51:22 MET

Gupik pisze:
> witam, tez bym chciał kupić takiego Della, jeśli możesz to napisz kilka
> słów o nim, jaka matryca, jak z kolorami, ile ma gwarancji, i gdzie go
> kupiłeś. za info, Dzięki.

matryca niestety TN, więc wiele nie można oczekiwać.
model 1907FPV ma już matrycę PVA Samsunga - ma go kolega - bardzo fajnie
"świeci".
kupiłem go w krakowie w servus-comp.
a gwarancji ma 3 lata, z tym że nie pamiętam czy nie dopłacałem do niej
(ale raczej nie).

http://www.servuscomp.com.pl/
najlepiej zadzwoń do nich i się spytaj jak to jest na dzień dzisiejszy.

--
Psychotrop vel Grzesiek "Laska" Lasocki
(wytnij _sp) psychotrop_sp@op.pl