Re: Fujitsu-Siemens LifeBook T4215

Autor: tg <a_at_a.a>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 15:57:17 MET

> Co myslicie o tej zabawce, a najwazniejsze jak w FSC / lenovo spisuje sie
> obracany ekran
> w sensie uzytkowym i zniszczenia mocowania.

mam tablet i funkcje tabletu - przynajmniej w toshiba tecra uwazam
za typowy bajer, moze i bylaby przydatna gdyby nie to ze kursorem
poruszasz juz trzymajac piorko jakies 2-2,5 cm od ekranu, co skutecznie
uniemozliwia 'normalne' pisanie

zeby to bylo funkcjonalne, powinno dzialac tak jak dlugopis, albo
przynajmniej w sposob jak najbardziej zblizony do dlugopisa, inaczej
jest to bez sensu