Re: Czy to prawda, że nie da siękupić nowego laptopa z XP?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 13:45:44 MET

> Huh, jeden Czepialski, a drugi Niekumalski ;)

aa tam niekumalski, poprostu nie lubie kogos kto sie musi za wszelka cene
wykazac i pieprzy co mu slina na jezyk przyniesie:)
niewiem czy to chec dowartosciowania sie w momencie kiedy nie ma sie nic
madrego do napisania czy cos innego.
tak czy inaczej dziecinada maksymalna i generalnie z mojej strony EOT:)

mariusz cos za niski poziom dyskusji dla mnie prezentuje wiec nie chce mi
sie ciagnac tej dyskusji:)

za to z twojej strony komentarz byl dobry:)

--
pzdr
piotrek