Re: Czy to prawda, że nie da siękupić nowego laptopa z XP?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 13:27:24 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Piotrek"
>dokladnie, to jeden z problemow.
>ludzie sie nie znaja, ja mialem dlugo przy XP 1 Gb ramu i bylo OK.
>ostatnio na chwile poprzekladalem i zostalem z 512Mb i jest koszmar:) za
>duzo mialem aplikacji potrzebnych do pracy i mi muli kompa.

Ciężko uwierzyć, że pracowałeś na 128MB RAM na XP i było dobrze.
Wprawdzie 64MB to minimum dla XP ("may limit performance and some
features"), ale ciężko uwierzyć w komfortową pracę ze 128MB RAM.

>to samo jest z Vista, jakis producent sprzeda notebooka z 512 Mb i vista bo
>ma byc tanio a potem ludzie mowia jaki to beznadziejny wolny system:)

No, 64MB RAM to poniżej wymagań minimalnych Visty, więc nie ma prawa
działać.

>jeszcze raz przypomne ze to samo bylo z XP gdzie ludzie majac 256 Mb
>marudzili ze to XP to taki wolny i chodzi beznadziejenie na takim dobrym
>sprzecie:)

Dziwisz się? Na 32MB RAM XP nie musi działać, bo minimum dla niego to
64MB.

--
\------------------------/ Microsoft Office 2000: Rewelacyjna narracja
|  Kruk@epsilon.eu.org   |