Re: upgrade biosu - p5b deluxe

Autor: maX <aver_at__out_of_spam_interia.pl>
Data: Wed 21 Nov 2007 - 12:12:41 MET

Użytkownik "marcin" <mrtom_usunto_123@naonecie.pl> napisał w wiadomości
news:fi0pnc$kvu$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam,
> mam plyte asus p5b deluxe wifi,
> probowalem zrobic upgrade biosu (1216->1223) pod win vista ultimate64
> narzedziem asusa. podczas upgradu dwie pierwsze operacje poszly ok (erase
> copy), natomiast przy verify pojawil sie komunikat failed (przy 7%). teraz
> po zresetowaniu kompa mam czarny ekran.
>
> prosze o pomoc, co zrobic w takiej sytuacji?

Przed dokonaniem pierwszego upgrade'u biosu warto poczytac trochę o tym.
Trochę ci zajmie przyswajanie wiedzy na ten temat, ale ponieważ jest to tak
konserwatywna dziedzina, to wiedza ta nie zdeakutualizuje się jeszcze długo.
Dowiedziałbyś się że upgrade spod Windows to najgorsza możliwa ewentualność.
Najlepiej upgradować spod dosa, lub bezpośrednio spod wbudowanego w bios
flashera. Poza tym upgradując bios można "odhaczyć" flashowanie bootblocka -
wtedy nawet jak coś się nie powiodło, to zostaje ci deska ratunku (a jak się
powiodło to przefleszowac jeszcze raz ale już razem z bootblockiem, albo i
tylko sam bootblock)